כאשר אתם פועלים בעולם המסחרי והעסקי, רצוי, ולעיתים אף הכרחי, לפעול בליווי משפטי מקצועי שישמור על האינטרסים שלכם, ויצמצם עד כמה שניתן את מרחב הסיכונים הנלווה לפעילותכם.

לפיכך, מציע משרדנו ללקוחותיו ליווי משפטי מקיף לעסקים וחברות, החל משלב הקמתם, דרך מתן ייעוץ וליווי משפטי שוטף, ואף ייצוג בפני בתי המשפט והרשויות בעת הצורך. 

משרדנו יוכל לסייע לכם בהקמה ורישום של חברות חדשות (וסוגי תאגידים נוספים), ובין היתר בגיבוש מסמכי הרישום של החברה, הכנת הסכמי מייסדים ותקנון חברה המותאם לצרכים הייחודיים שלכם. כן ישמח משרדנו לסייע בידכם בליווי וייעוץ משפטי שוטף, מתן חוות דעת משפטיות, ובעריכת מסמכים שונים לחברה כגון פרוטוקולים ודיווחים לרשם החברות.

משרדנו מנוסה בהכנת מגוון הסכמים עבור לקוחותינו, ובין היתר הסכמי עבודה, הסכמי מתן או הזמנת שירותים, הסכמי סודיות, הסכמי הלוואה, הסכמי ייעוץ, הסכמי רכישה ומכירה של זכויות במקרקעין, הסכמי שכירות מסחרית ופרטית, הסכמי הפקה, הסכמי השקעה, הסכמי הלוואה, הסכמי שיתוף פעולה, הסכמי ניהול, הסכמי נאמנות, תקנונים ורישיונות שימוש, ועוד.

הניסיון מראה כי הסכם מתאים, המעגן בתוכו את הסכמות הצדדים, יוצר אצל הצדדים בהירה רבה יותר ומחויבות להסכם, מפחית מראש את הסיכון להפרת ההסכם בידי מי מן הצדדים, ומסייע לשמירה על האינטרסים של הצדדים גם במקרה של הפרה.

למרות זאת, לא אחת יחסים עסקיים עולים על שרטון, ובמקרה של סכסוך או תביעה משפטית מומלץ לקבל ייעוץ משפטי ממשרד עורכי דין בעל הכרות רחבה ומעמיקה עם העולם העסקי והמסחרי.

לקבלת ייעוץ וליווי משפטי מקצועי בעניינים הקשורים למשפט המסחרי-עסקי התקשרו למשרד עו"ד דניאל בן שלמה:  077-9708657; 052-6839848